середу, 25 жовтня 2017 р.

План роботи майстер-класу на 2017-2018 навчальний рік


       ТЕМА. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій.
МЕТА:
1. Ознайомлення і поширення досвіду роботи вчителя української мови і літератури Тимошенко Людмили Василівни щодо розвитку творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій.
2. Вдосконалення професійної та науково-методичної підготовки вчителя, прискорення процесу трансформації перспективного педагогічного досвіду в практичну діяльність, збагачення їх технологічного потенціалу.
ЗАВДАННЯ:
·  Удосконалення форм і методів роботи з обдарованими дітьми як розвиток і підтримка зацікавленості учнів з української літератури.
·  Використання позакласної роботи для літературно-естетичного розвитку школяра.
·  Посилення національно-патріотичного характеру навчання та виховання.
·  Надання практичної допомоги вчителям загальноосвітніх закладів району в освоєнні досвіду.
· Створення сприятливих умов для пошуку кожним слухачем майстер-класу власних оригінальних підходів до творчого використання досвіду в особистій практиці модернізації освіти.
·   Підвищення рівня професійної компетентності вчителів-слухачів майстер-класу.

Зміст роботи майстер – класу
І засідання
Тема. Сучасний урок – творчий пошук учителя
1.
Вхідне діагностування.
Організація творчого діалогу.
Визначення напрямів роботи слухачів із реалізації проблеми: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій».
Ознайомлення членів майстер-класу з планом роботи на 2017/2018 н. р.
Повідомлення
Тимошенко Л. В.
2.
Презентація досвіду вчителя української мови і літератури з теми: «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій»
Презентація
Тимошенко Л. В.
3.
Зміст роботи між засіданнями
Підготовка до методичного діалогу «Нестандартний урок як засіб підвищення ефективності навчання на уроках української літератури»:
·        продумати і побудувати творчі напрацювання, систему нестандартних уроків як засобу підвищення ефективності навчання учнів;
·        ознайомитися з методичною літературою, з порадами методичних журналів за проблемою майстер-класу.

Самостійна робота

Усі члени майстер-класу
ІІ засідання
Тема. Нестандартний урок як засіб підвищення ефективності навчання на уроках української літератури
1.
Невичерпна палітра майстра. Методика проведення нестандартних уроків під час вивчення шкільного курсу української літератури
Доповідь із досвіду
Тимошенко Л. В.
2.
Показовий нестандартний урок української літератури в 6 класі
Показовий урок
Тимошенко Л. В.
3.
Цікаві думки «Ти – мені, я – тобі». Обговорення напрацювань.
Круглий стіл
Усі вчителі
4.
Робота в групах. Скласти модель нестандартного уроку. Презентація напрацювань.
Практична робота
Слухачі майстер-класу
5.
Зміст роботи між засіданнями:
·        опрацювання матеріалів, пов’язаних із проведенням уроків позакласного читання.
Самостійна робота
Усі члени майстер-класу
ІІІ засідання
Тема. Використання інтерактивних технологій на уроках позакласного читання з української літератури
1.
Методичний діалог «Використання інтерактивних технологій на уроках позакласного читання з української літератури»

Тимошенко Л. В.
2.
Показовий урок позакласного читання з української літератури в 7 класі
Показовий урок

3.
Аргументована полеміка «Створення для учнів ситуації успіху на основі інноваційної практики»
Обговорення
Члени
майстер-класу
IV засідання
Тема. Розвиток творчості як важливої умови росту професійної майстерності вчителів української мови і літератури
1.
Підсумки роботи майстер-класу. Педагогічна майстерність – похідна професіоналізму вчителя.
Презентація
Тимошенко Л. В.
2.
Майстерність педагогічного спілкування
«Відкритий мікрофон»
Слухачі
майстер-класу
3.
Вихідне діагностування

Члени
майстер-класу

Немає коментарів:

Дописати коментар