ТЕМА. Розвиток
творчих здібностей учнів на уроках української
літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій.
МЕТА:
1. Ознайомлення і поширення досвіду роботи вчителя української мови і
літератури Тимошенко Людмили Василівни щодо розвитку творчих здібностей учнів на
уроках української літератури шляхом впровадження інтерактивних технологій.
2. Вдосконалення професійної та
науково-методичної підготовки вчителя, прискорення процесу
трансформації перспективного педагогічного досвіду в практичну діяльність,
збагачення їх технологічного потенціалу.
ЗАВДАННЯ:
· Удосконалення форм і методів
роботи з обдарованими дітьми як розвиток і підтримка зацікавленості учнів з
української літератури.
· Використання позакласної
роботи для літературно-естетичного розвитку школяра.
· Посилення
національно-патріотичного характеру навчання та виховання.
· Надання практичної допомоги
вчителям загальноосвітніх закладів району в освоєнні досвіду.
· Створення сприятливих умов
для пошуку кожним слухачем майстер-класу власних оригінальних підходів до
творчого використання досвіду в особистій практиці
модернізації освіти.
· Підвищення рівня професійної
компетентності вчителів-слухачів майстер-класу.
Зміст роботи майстер – класу
І засідання
Тема. Сучасний урок – творчий пошук учителя
|
|||
1.
|
Вхідне діагностування.
Організація творчого діалогу.
Визначення напрямів роботи слухачів із реалізації проблеми: «Розвиток
творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом
впровадження інтерактивних технологій».
Ознайомлення членів майстер-класу з планом роботи на 2017/2018
н. р.
|
Повідомлення
|
Тимошенко Л. В.
|
2.
|
Презентація досвіду вчителя української мови і літератури з теми: «Розвиток
творчих здібностей учнів на уроках української літератури шляхом впровадження
інтерактивних технологій»
|
Презентація
|
Тимошенко Л. В.
|
3.
|
Зміст роботи між засіданнями
Підготовка до методичного діалогу «Нестандартний
урок як засіб підвищення ефективності навчання на уроках української
літератури»:
·
продумати і побудувати творчі напрацювання, систему нестандартних
уроків як засобу підвищення ефективності навчання учнів;
·
ознайомитися з методичною літературою, з порадами методичних журналів
за проблемою майстер-класу.
|
Самостійна робота
|
Усі члени майстер-класу
|
ІІ засідання
Тема. Нестандартний урок як засіб підвищення ефективності навчання на
уроках української літератури
|
|||
1.
|
Невичерпна палітра майстра. Методика проведення нестандартних уроків під час вивчення шкільного
курсу української літератури
|
Доповідь із досвіду
|
Тимошенко Л. В.
|
2.
|
Показовий нестандартний урок української
літератури в 6 класі
|
Показовий урок
|
Тимошенко Л. В.
|
3.
|
Цікаві думки «Ти – мені, я – тобі». Обговорення напрацювань.
|
Круглий стіл
|
Усі вчителі
|
4.
|
Робота в групах. Скласти модель нестандартного уроку. Презентація
напрацювань.
|
Практична робота
|
Слухачі майстер-класу
|
5.
|
Зміст роботи між засіданнями:
·
опрацювання матеріалів, пов’язаних із проведенням уроків позакласного
читання.
|
Самостійна робота
|
Усі члени майстер-класу
|
ІІІ засідання
Тема. Використання інтерактивних технологій на уроках позакласного
читання з української літератури
|
|||
1.
|
Методичний діалог «Використання інтерактивних технологій на уроках позакласного читання
з української літератури»
|
Тимошенко Л. В.
|
|
2.
|
Показовий урок позакласного читання з української
літератури в 7 класі
|
Показовий урок
|
|
3.
|
Аргументована полеміка «Створення для учнів ситуації успіху на основі
інноваційної практики»
|
Обговорення
|
Члени
майстер-класу
|
IV
засідання
Тема. Розвиток творчості як важливої умови росту професійної
майстерності вчителів української мови і літератури
|
|||
1.
|
Підсумки роботи майстер-класу. Педагогічна майстерність – похідна
професіоналізму вчителя.
|
Презентація
|
Тимошенко Л. В.
|
2.
|
Майстерність педагогічного спілкування
|
«Відкритий мікрофон»
|
Слухачі
майстер-класу
|
3.
|
Вихідне діагностування
|
Члени
майстер-класу
|
Немає коментарів:
Дописати коментар